جدیدترین فرش عروس؛ نکات خرید فرش جهیزیه

آیا شما هنگام خرید فرش برای جهیزیه خود دچار سردرگمی شده اید؟ آیا نمی دانید کدام مدل فرش برای سبک خانه شما مناسب است؟ آیا هنگام خرید به دنبال جدیدترین فرش عروس در بازار هستید؟ در ابتدا باید به شما بگوییم در جهیزیه عروس یکی از مهمترین آیتم ها، خرید فرش است. بنابراین خرید فرش برای نشیمن، اتاق خواب، راهرو و… کاری سخت و زمان بر است زیرا باید به نکات مهمی توجه کنید تا بتوانید دکوراسیون جذاب و فوق العاده ای داشته باشید. در این مقاله از ایوان فرش به معرفی مدل های متنوع و مناسب برای جهیزیه عروس می پردازیم. همچنین به شما خواهیم گفت قبل از آنکه فرش برای جهیزیه خود بخرید به چه نکات مهمی باید توجه کنید. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

جدید ترین قیمت فرش عروسقبل از خرید فرش عروس به این نکات توجه کنید!

خرید جدیدترین فرش عروس، یکی از دغدغه های جوانان امروزی است. بنابراین قبل از خرید فرش، باید به برخی نکات و مواردی توجه کرد تا بتوان بهترین فرش را با کمترین قیمت خریداری کرد.

1- نوع فرش در خرید جدیدترین فرش عروس اهمیت دارد

در ابتدا باید توجه کنید کدام نوع فرش برای شما مناسب تر است. به طور کلی فرش‌ها به 2 دسته ماشینی و دستبافت تقسیم بندی می شوند. فرش‌های دست‌بافت به دلیل کیفیت بالا و ظرافت بیشتر، از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که امروزه با بالا رفتن قیمت اجناس و تورم، هزینه فرش های دست بسیار بالاست و ممکن است خرید آن برای شروع زندگی سخت باشد! بنابراین ما به شما فرش ماشینی با کیفیت را توصیه می کنیم زیرا هم تنوع بسیار بالایی دارد و هم می توانید با هر بودجه ای که مد نظر دارید آن را خریداری کنید.

2- جنس فرش اهمیت ویژه ای دارد!

فرش های دارای جنس های مختلفی از جمله:  اکریلیک، پشم،ابریشم، پلی استر و… هستند. در این میان اکریلیک که شبیه به پشمم است  در فرش های ماشینی از کیفیت خوبی برخوردار است و دوام بسیار بالایی دارد و همچنین قیمت بسیار مناسبی دارد.

3- انتخاب طرح و رنگ فرش مطابق با سلیقه تان

تنوع رنگ و طرح در خرید فرش مهم است. شما با انتخاب رنگ های مکمل برای پرده، فرش،مبلمان و… دکوراسیون فوق العاده و لوکسی ایجاد خواهید کرد.  همچنین انتخاب فرش اتاق خواب عروس بسیار مهم است تا علاوه بر طرح آرامش بخش، جلوه زیبایی در کنار سرویس چوب به اتاق خوابتان القا کند. بنابراین باید به این نکته توجه کنید فرشی که خریداری می‌کنید با سلیقه شما و همسرتان سازگار باشد و با چیدمان صحیح فرش در خانه ، انرژی مثبت از منزل خود دریافت  میکنید.

همچنین خواندن مقاله  چگونگی ست کردن رنگ فرش با مبلمان خانه برای انتخاب فرش با مبلمان مورد نظر شما مفید  می باشد.

4- قیمت برای خرید جدیدترین فرش عروس مهم است

قیمت نیز باید در زمان خرید فرش مورد توجه قرار گیرد. باید به دقت بازار را بررسی کنید و قیمت‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید. همچنین، باید به این نکته توجه کنید که قیمت یک فرش، بر اساس مواردی مانند جنس، کیفیت بافت، اندازه و طرح آن متفاوت است. بنابراین باید با توجه به نیاز و بودجه‌ی خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

 

معرفی انواع مدل فرش جدید عروس

برای انتخاب بهترین نوع فرش باید به این نکته توجه کنید که برای کدام قسمت منزل خود میخواهید فرش خریداری کنید. مدل فرش جدید عروس مختلف را در ادامه جهت ایده برداری معرفی کرده ایم تا در آینده از خرید خود پشیمان نشوید.

فرش پذیرایی عروس

برای انتخاب فرش پذیرایی دقت داشته باشید که از رنگ هایی هماهنگ با مبلمان، پرده و کاغذ دیواری و… استفاده کنید. ابعاد فرش برای پذیرایی معمولا 6، 9 و12متری است و شما با ارزیابی فضای نشیمن خانه تان می توانید فرش مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 فرش پذیرایی کلاسیک هلال کد 7121 سورمه ای برجسته درجه1


7121_helal_carpet
                                                                                 

 فرش کلاسیک فاخر ترمه 12رنگ کرم برجسته درجه1

 

فرش پذیرایی مدل جدید عروس
برای خرید اقساطی کلیک کنید!

  فرش کلاسیک نگین هلال کد 9508 – 8 رنگ آبی برجسته درجه1

فرش پذیرایی مدل جدید عروس 1402

  فرش کلاسیک فاخر شمس سناباد سورمه ای 12 رنگ برجسته درجه1
فروش عروس جدید 1402

    فرش کلاسیک هلال کد 7119 – 8 رنگ سورمه ای برجسته درجه1


فرش عروس جدید 1402
   فرش مدرن دنیا مدل A1033


Artex-A1033-1

 فرش مدرن دنیا مدل A1007


فرش فانتزی دنیا مدل A1007

  فرش مدرن نئوکلاسیک دنیا مدل B1051


فرش فانتزی نئوکلاسیک دنیا مدل B1051

 فرش مدرن آریانا کد 7363 طوسی برجسته درجه1


فرش مدرن آریانا کد 7363 طوسی برجسته درجه1
فرش کلاسیک 8 رنگ تبریز کد 1351 سورمه ای برجسته درجه1


فرش کلاسیک 8 رنگ تبریز کد 1351 سورمه ای برجسته درجه1

  فرش کلاسیک 8 رنگ تبریز کد 1130 کرم برجسته درجه1


فرش کلاسیک 8 رنگ تبریز کد 1130 کرم برجسته درجه1

فرش اتاق خواب عروس

به شما توصیه می کنیم برای انتخاب فرش اتاق خواب عروس، به دلیل آنکه سرویس چوب فضای زیادی را در اتاق خواب اشغال می کند، قالیچه هایی را مد نظر قرار دهید تا در حالی فضای کوچکی را پوشش می دهند با طراحی خاصی که دارند جذابیت اتاق خواب شما را چند برابر کنند. همچنین معمولا برای اتاق خواب، از فرش هایی با رنگ روشن استفاده کنید تا فضای اتاق خواب شما را بزرگتر نشان دهد فرش های گرد جلوه خوبی از دکوراسیون داخلی  اتاق خواب عروس با سرویس چوب است.

 

قالیچه درجه 1 ریماه نقره ای


قالیچه درجه 1 ریماه نقره ای

   قالیچه طرح نئوکلاسیک قهوه‌ای ساوین


قالیچه طرح نئوکلاسیک قهوه‌ای ساوین

 قالیچه طرح کلاسیک آبی ساوین


قالیچه طرح کلاسیک آبی ساوین

     فرش گرد درجه 1 گیتا


فرش درجه 1 گرد گیتا

 فرش گرد درجه 1 ایوان کد 25607


فرش گرد درجه 1 ایوان کد 25607
 فرش کلاسیک گرد تبریز کد 1014 درجه1


فرش کلاسیک گرد تبریز کد 1014 درجه1

جمع بندی

با خواندن این مقاله دانستید فرش به خانه شما روح می بخشد و قبل از خرید جدیدترین فرش عروس به چه نکاتی توجه کنید تا خریدی به صرفه و بهترین کیفیت داشته باشید. همچنین مدل فرش جدید عروس را به شما معرفی کردیم تا با ایده های متنوع بتوانید دکوراسیونی شیک در خانه خود داشته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *