همه چیز درباره روفرشی کشدار

“روفرشی کشدار از کجا بخرم؟” سوالی است که بیشتر خانم ها به آن فکر می‌کنند زیرا با خرید روفرشی با کیفیت می‌توانید فرش‌های خود را کاور کنید و به فضای نشیمن خانه‌تان زیبایی و تنوع ببخشید. در این مقاله از فروشگاه ایوان فرش تصمیم گرفته‌ایم به شرح کلی روفرشی کشدار و مزایای آن بپردازیم و همچنین نکاتی که باید در حین خرید به آن توجه کنید را به شما بگوییم. اگر می‌خواهید بدانید روفرشی کشدار از کجا بخرید در ادامه مقاله همراه ما باشید.

روفرشی کش دار چیست؟

از مهم ترین آیتم هایی که می‌توانید برای تمیزی خانه و فرش خود استفاده کنید روفرشی است. از گذشته تاکنون انواع مختلفی از روفرشی وجود داشته است و امروزه جدیدترین نوع آن روفرشی کشدار است. این مدل روفرشی به دلیل آنکه دور تا دور کش دارد و بدون تغییر شکل مانند فرش اصلی ظاهر خود را حفظ می‌کند، از پرطرفدارترین روفرشی های موجود در بازار است. استفاده از روفرشی مدل کشدار سبب میشود تا فرش خانه‌تان تمیز و نو باقی بماند و سبب افزایش طول عمر فرش اصلی شما بشود.

روفرشی کش دار در طرح و رنگ های مختلف

خواندن مقاله راهنمای اصولی چیدمان فرش در منزل برای شما مفید است.

روفرشی کشدار از کجا بخرم؟

اگر قصد خرید روفرشی را داشته باشید، به این فکر کرده اید که از کجا آن را خریداری کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که از فروشگاه های معتبر روفرشی خریداری کنید تا فاکتورهای مهمی از جمله: جنس با کیفیت، قیمت به صرفه و تنوع بالا را داشته باشد.

مزایای خرید روفرشی کشدار

1- شستشوی راحت

شستشوی فرش کاری سخت زمان بر و پر دردسر است زیرا ممکن است فضای کافی برای شستشو نداشته باشیم و مجبور شویم فرش ها را به قالیشویی بدهیم. بنابراین زمان نسبتا زیادی طول می کشد تا فرش‌هایتان به دستتان برسد. پس پیشنهاد می‌کنیم از روفرشی کشدار استفاده کنید تا هر موقع اراده کردید بتوانید به راحتی آن را بشویید.

2- روفرشی کشدار قیمت ارزانی دارد

با توجه به تورم و بالا رفتن قیمت های وسایل منزل، بهتر است برای تغییر دکوراسیون و ایجاد تنوع از روفرشی استفاده کنید. روفرشی کشدار با طرحی جدید و شبیه به فرش اصلی به خانه شما جلوه جدیدی می‌بخشد.

3- جلوگیری از خراب شدن فرش ها

اگر شما به تازگی فرشی نو خریداری کرده‌اید و دوست دارید تا مدت ها آسیب نبیند، استفاده روفرشی بهترین گزینه است. زیرا از کثیف شدن فرش جلوگیری کرده و اگر بچه کوچک داشته باشید دیگر خیالتان راحت است که فرش‌تان تا مدت ها خراب نمی‌شود. همچنین اگر فرش قدیمی دارید که آسیب دیده است و جلوه منزلتان را بهم ریخته است می‌توانید با کمترین هزینه با استفاده از روفرشی خرابی های فرش خود را بپوشانید.

4- ایجاد تنوع در دکوراسیون منزل

روفرشی کشدار سبب می‌شود تا هر زمان که اراده کنید در خانه شما فضایی گوناگون ایجاد شود. تغییر دکوراسیون برای حفظ روحیه و کمک به داشتن انرژی مثبت بسیار مفید است.

جدید ترین مدل های فرش کشدار
روفرشی کشدار طرح جدید

جدیدترین مدل های روفرشی کشدار

در این بخش از مقاله قصد داریم انواع روفرشی کشدار را به شما معرفی کنیم و با مشاهده مدل های هر نوع آن بهتر بتوانید برای خرید تصمیم گیری کنید.

روفرشی کشدار مخمل

این نوع روفرشی نسبت به سایرین از بافت ضخیم تری تشکیل شده است و دوام و ماندگاری بالاتری دارد. این نوع روفرشی محافظ خوب و مقاومی برای فرش شما است اما در برابر شستشوی زیاد ممکن است حالت مخملی خود را از دست بدهد.

روفرشی کشدار ابریشم

اگر شما سخت پسند هستید و هر مدل و طرحی به دلتان نمی‌نشیند، روفرشی ابریشم برای شما انتخاب ایده‌آلی است زیرا طرح و جنسی ظریف دارد و از الیاف مصنوعی ابریشم تشکیل شده است. معمولا فروشگاه روفرشی کشدار انواع مختلفی از مدل ابریشمی را موجود دارند.

 

روفرشی کشدار کلاسیک

روفرشی کلاسیک بسیار سبک است و ضخامت کمی نسبت به سایر روفرشی‌ها دارد. به همین دلیل می‌توانید در سفر با خود حمل کنید و علاوه بر کاربردی که در منزل دارد، به عنوان زیرانداز استفاده کنید.

روفرشی کشدار طرح جدید در طرح های مختلف روفرشی کشدار طرح ابریبشم . مخملیروفرشی کشدار سه بعدی

از جدیدترین نوع روفرشی، روفرشی کش دار سه بعدی است. این مدل از طرح‌های سه بعدی بسیار جذاب تشکیل شده است و از نقش های طبیعی بهره گرفته است. اگر به طرح های  فرش فانتزی علاقه دارید و یا می‌خواهید فضای خانه خود را طبق مد روز پیش ببرید به شما این مدل از روفرشی را پیشنهاد می‌کنیم. همچنین گزینه بسیار جذابی برای فرش  اتاق کودکان است.

کلام پایانی

با خواندن این مقاله دانستید روفرشی کشدار چیست و مزایای استفاده از آن چه مواردی است. همچنین مدل های متنوعی از انواع روفرشی را جهت ایده و برای استفاده در منزلتان مشاهده کردید. به شما توصیه می‌کنیم برای آنکه از وسایلتان بهترین استفاده را داشته باشید و از آنها لذت ببرید، از فرش های ارزان قیمتی که کیفیت مطلوبی دارند استفاده کنید. چرا که شما تنها یکبار فرصت زندگی کردن را دارید، پس فرصت استفاده از وسایل منزلتان را از خود دریغ نکنید. فروشگاه ایوان فرش دارای مدل های متنوع فرش ارزان قیمت در ابعاد مختلف است. به شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید روفرشی کشدار، به مدل های فرش در سایت نگاهی بیندازید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *