بهترین فرش برای راه پله و رو پله

به نظر شما فرش برای راه پله چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ انواع فرش راه پله چیست؟ شما باید این نکته را توجه داشته باشید که هنگام خرید فرش راه پله با انواع مدل های متنوع رو به رو میشوید. بنابراین باید ویژگی هر کدام از آن‌ها را بدانید تا بتوانید بهترین خرید را داشته باشید. در این مقاله از فروشگاه ایوان فرش به بررسی کلی فرش راه پله می پردازیم پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

تفاوت فرش راه پله و رو پله ای:

فرش راه پله برای خانه هایی که رفت و آمد در پله‌ها زیاد دارند،بسیار پرکاربرد است. ضمن اینکه انواع مختلفی از آن در بازار موجود است که در ادامه به آن‌ها اشاره کرده‌ایم. اما فرش روپله ای یکی از انواع فرش پله ای است که علاوه بر آن که در راه پله کاربرد دارد می‌توانید در پاگرد پله‌هایتان از آن استفاده کنید.

فرش راه پله انوع مختلف

انواع مدل فرش راه پله

اگر در بازار به دنبال فرش برای راه پله بوده باشید حتما سردرگم شده‌اید زیرا مدل های مختلفی وجود دارد که انتخاب از بین آن‌ها کار راحتی نخواهد بود!  بنابراین در این بخش از مقاله با انواع مدل فرش راه پله آشنا خواهید شد تا بتوانید به راحتی مدل دلخواه خود را انتخاب کنید.

1- فرش ماشینی

فرش ماشینی تنوع بسیار بالایی دارد و در هر طرح و رنگی که مد نظر داشته باشید فرش برای راه پله پیدا خواهید کرد. اگر ابعاد خاصی در نظر دارید این مدل فرش به شما این امکان را می‌دهد تا ابعاد دلخواهتان را سفارش دهید.

2- فرش دستباف

فرش دستباف بسیار بافت نرم و ظریفی دارد. این مدل فرش به دلیل آنکه کار دست استف قیمت بالاتری نسبت به سایر فرش‌ها دارد. اگر به دنبال فرش نفیسی هستید که طرح های سنتی داشته باشد این مدل فرش راه پله ای مناسب شما است.

3-گلیم فرش راه پله

این مدل فرش از طرح های سنتی و قدیمی بافته شده‌اند که در حال حاضر از طرح های مدرن و جدید هم استفاده می‌شود. اگر به سبک سنتی علاقه دارید این مدل از فرش راه پله را خریداری کنید.

4- فرش روپله ای

فرش روپله ای به این صورت است که پله‌ها دارای یک فرش جدا هستند. این مدل از فرش راپله با جنس ههای مختلف در بازار موجود هستند و می‌توانید با سلیقه خود نوع بافت آن را انتخاب کنید. همچنین این فرش های به کمک چسب فرش یا گیره های مخصوص به هر پله متصل می‌شوند.

خواندن مقاله راه های جلوگیری از کیسی برای شما مفید است

فرش راه پله جدید

بهترین فرش راه پله چه ویژگی هایی دارد؟

انتخاب فرش برای راه پله باید به گونه ای باشد تا با توجه به کیفیت و قیمت بتوانید بهترین آن را برای راه پله خود خریداری کنید. در ادامه ویژگی هایی که یک فرش خوب را از سایز فرش های دیگر متمایز می‌کند را ذکر کرده‌ایم:

  • از جنس خوب و با کیفیتی تشکیل شده باشد تا در هنگام شستشوی زیاد، تغییر ظاهر ندهد و بافت خود را به خوبی حفظ کند.
  • مقاومت بالایی داشته باشد زیرا فرش را پله در معرض آسیب‌های مختلفی است.
  • جنس بافت فرش به گونه‌ای باشد تا آلودگی و گرد و غبار را به خود جذب نکند.
  • ضخامت فرش به گونه ای باشد تا اصطکاک کافی را برای جلوگیری از سُر خوردن داشته باشد.
  • طرح فرش را متناسب با معماری راه پله و دکوراسیون منزلتان انتخاب کنید تا هارمونی زیبایی را ایجاد کند.
  • نسبت به کیفیت مطلوبی که دارد، قیمت مناسبی داشته باشد.

فرش قیمت مناسب از کجا بخریم؟

اگر قصد خرید فرش برای راه پله، اتاق خواب، پذیرایی، آشپزخانه و… را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از مدل‌های ایوان فرش دیدن کنید و از خرید اقساطی و جشنواره های این فروشگاه بهره‌مند شوید. این فروشگاه امکان خرید اینترنتی و حضوری در مشهد و یزد را دارد و شما اگر در شهر مشهد مقدس و یزد ساکن باشید، علاوه بر دیدن مدل ها در داخل سایت می‌توانید به شعبات مختلف مراجعه حضوری داشته باشید. آدرس شعبات ایوان فرش در مشهد و یزد به شرح زیر است:

  • شعبه مرکزی: پنجراه سناباد – ابتدای بلوار مجد
  • شعبه ویلاشهر: طرقبه – نبش امام رضا 2
  • شعبه آفتاب: بلوار کوشش – نبش کوشش 38
  • شعبه اطلس: بازار اطلس مشهد – طبقه D
  • شعبه چمن: نبش چمن 50
  • شعبه اردکان یزد: استان یزد – شهر اردکان – بلوار خاتمی- جنب گلزار شهدا

جمع بندی

با خواندن این مقاله با انواع فرش برای راه پله و ویژگی‌هایی که فرش خوب باید داشته باشد، آشنا شدید. بنابراین در حال حاضر میتوانید بهترین فرش را برای راه پله خود خریداری کنید. همچنین مرکز فروش فرش راه پله و سایر فرش ها به شما معرفی شد تا با ارزیابی مدل‌ها و قیمت های به صرفه و اقساطی بتوانید خرید خوبی از ایوان فرش داشته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *