فرش آشپزخانه جدید + انواع مدل‌ها

در خانه‌های ایرانیان از فرش در آشپزخانه بسیار استفاده می‌شود، زیرا بر این باور هستند که فرش تکمیل کننده چیدمان آشپزخانه آن‌ها است. بنابراین ممکن است هنگام خریداری فرش آشپزخانه جدید دچار سردرگمی بین طرح‌ و رنگ‌ها شوند و نتوانند به درستی فرش مناسبی برای آشپزخانه خود تهیه کنند. در این مقاله از فروشگاه ایوان فرش قصد داریم تا شما را با انواع مدل فرش آشپزخانه جدید آشنا کنیم. 

انواع فرش آشپزخانه جدید و جذاب

مدل‌های متنوعی از فرش‌های آشپزخانه وجود دارند که با توجه به نوع دکوراسیون و فضای موجود در آشپزخانه می‌توانید انتخاب کنید. انتخاب مدل فرش آشپزخانه جدید به زیبایی و جذابیت خانه شما کمک کند. پس در ادامه همراه ما باشید تا با هر مدل آن آشنا شوید.

فرش فانتزی آشپزخانه

فرش فانتزی برای آشپزخانه از خطوط و اشکال هندسی مانند: دایره، مربع و … تشکیل شده‌اند که فاصله بسیاری با یکدیگر دارند. رد پا بر روی این نوع فرش‌ها معمولاً به جا نمی‌ماند و پرزدهی ندارد. همچنین این فرش‌ها دارای رنگ بندی‌های شادی هستند و شما می‌توانید با انتخاب رنگ دلخواه خود، فضای آشپزخانه خود را بانشاط و پر از انرژی مثبت کنید.

فرش فانتزی لیانا کد 4145 برجسته درجه1

فرش فانتزی لیانا کد 4145 برجسته درجه1 قالیچه طرح نئوکلاسیک نسکافه ای ساوین

فرش فانتزی دلوان کد 30201 زغالی برجسته درجه1

فرش فانتزی دلوان کد 30201 زغالی برجسته درجه1 فرش فومی آشپزخانه

در فرش‌های فومی، یک لایه فوم در زیر آن‌ها قرار گرفته است که برای جلوگیری از لغزندگی و ایجاد اصطکاک است. این نوع فرش‌ها به دلیل تنوع بسیار بالا در طرح‌هایشان بسیار پرطرفدار و محبوب بین خریداران فرش هستند. اگر می‌خواهید فرشی برای آشپزخانه خود تهیه کنید که سر نخورد و ضدآب باشد تا بتوانید به راحتی آن را تمیز کنید، بی شک این نوع فرش مناسب شما است.

حتما بخوانید: بهترین فرش برای راه پله و رو پله

فرش گرد آشپزخانه

فرش‌های دایره‌ای شکل هستند که در ابعاد مختلفی در بازار موجود هستند. اگر ابعاد خاصی را مد نظر دارید می‌توانید به راحتی آن را به ایوان فرش سفارش دهید. همچنین این نوع فرش‌ها برای آشپزخانه‌هایی با ابعاد کوچک بسیار مناسب هستند. به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر به سبک‌های مدرن و کلاسیک علاقه دارید این نوع فرش گرد آشپزخانه را خریداری کنید.

فرش گرد تمام رنگ 700 شانه ماشینی

فرش گرد تمام رنگ 700 شانه ماشینی

فرش دایره ای خاکستری 700 شانه ماشینی

شاید برایتان مفید باشد: جدیدترین مدل فرش پذیرایی

گلیم فرش آشپزخانه

گلیم فرش، نوعی فرش ماشینی پرطرفدار است که نسبتا قیمت ارزانی دارد. بنابراین اگر بودجه کمی دارید می‌توانید از مدل‌های متنوع گلیم فرش خریداری کنید. همچنین گلیم فرش‌ها شستشوی راحتی دارند و به دلیل این که ممکن است غذا بر روی آن‌ها بریزد بنابراین نگران کثیف شدن آن‌ها نباشید.

قالیچه نئو کلاسیک طرح مرینوس لاکی

قالیچه نئو کلاسیک طرح مرینوس لاکی کناره آشپزخانه

برای آشپزخانه‌‌های با عرض کم و طول زیاد، فرش‌های کناره بسیار گزینه خوبی هستند. همچنین اگر در فضای آشپزخانه خود، جزیره دارید و امکان پهن کردن فرش‌هایی با ابعاد بزرگ را ندارید، می‌توانید این نوع فرش را تهیه کنید. همچنین فرش‌های کناره دارای رنگ بندی های مختلفی است و حتی شما میتوانید مطالق با طرح فرش پذیرایی خود آن‌ها را سفارش دهید و ست کنید.

بیشتر بخوانید: نکاتی که در هنگام خرید فرش ماشینی با آن مواجه هستید

انواع جنس فرش آشپزخانه جدید

انواع فرش آشپزخانه جدیدبه دلیل آن که فرش آشپزخانه در معرض ریخته شدن انواع مواد غذایی و آلودگی‌ها است، باید فرشی را انتخاب کنید که نرم و لطیف، بادوام و قابل شستشو باشد؛ زیرا هنگام شستشو مداوم، ماندگاری و حالت خود را به خوبی حفظ کند. از جمله انواع جنس فرش آشپزخانه عبارتند از:

جنس اکریلیک: اگر به فرش‌های دستباف علاقه دارید، به شما توصیه می‌کنیم فرش اکریلیک خریداری کنید؛ زیرا شباهت بسیاری دارد و در برابر رطوبت و گرما مقاوم است و لطافت و ظرافت بالایی دارد.

جنس پلی استر: این نوع فرش رطوبت را به خود جذب نمی‌کند و پرزدهی ندارد. همچنین فرش پلی استر به راحتی قابل شستشو است و کثیفی و لکه‌ها به آسانی از روی آن‌ها پاک می‌شود. ضمن اینکه این نوع فرش‌ها در انواع رنگ‌ها موجود در بازار هستند و شما می‌توانید با توجه به تم رنگی آشپزخانه خود، رنگ دلخواهتان را انتخاب کنید.

جنس پلی پروپیلن: این نوع فرش در مقایسه با فرش پلی استر از قیمت پایینی برخوردار است و جنسی ضخیم‌تر دارد. همچنین این نوع فرش مقاومت زیادی در برابر رطوبت و آب دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *