فرش‌های مد روز ایران، بهترین رنگ بندی

فرش در فرهنگ ایرانیان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. همچنین برای داشتن دکوراسیون زیبا در منازل، لازم است تا با فرش‌هایی که از مد نمی‌افتند آشنا شوید و در انتخاب خود، آن‌ها را در نظر بگیرید. زیرا برخی مدل ها از جمله: مدل افشان به دلیل طراحی منحصر به فردی که دارد، از گذشته تاکنون مد روز بوده است. در این مقاله از فروشگاه ایوان فرش به بررسی فرش‌های مد روز و رنگ بندی آن‌ها می‌پردازیم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

فرش هایی که از مد نمی افتند

در این بخش از مقاله می‌خواهیم مدل‌های ترند و به روز را در دنیای متنوع فرش معرفی کنیم:

طرح افشان

به فرش‌هایی که طرح برگ‌، گل‌ و … به صورت پراکنده دارند، فرش افشان می‌گویند. این فرش به دلیل طراحی خاص و فوق العاده بسیار در بازار فرش محبوب است. همچنین این طرح عدم قرینگی در نقش‌های خود دارد بنابراین پس از مدتی از وجود آن در خانه خود خسته نمی‌شوید. اگر فضای کوچکی در اختیار دارید ما این مدل فرش را به شما پیشنهاد می‌کنیم زیرا با طراحی منحصر به فردی که دارد فضا را بزرگتر نشان می‌دهد و جزو فرش‌هایی که از مد نمی‌افتند است.

فرش کلاسیک نارسیس کد 8313 برجسته درجه1

فرش کلاسیک نارسیس کد 8313 برجسته درجه1

طرح ترنج و لچک

این مدل فرش‌ها از دو آیتم تشکیل شده‌اند. ترنج به معنای شکل هندسی است  که در وسط فرش قرار گرفته است و لچک به معنای مربعی که در سراسر فرش وجود دارد. این نوع فرش از گذشته تاکنون محبوبیت خاصی داشته است و به اصطلاح به آن باغ بهشت نیز گفته می‌شود. فرش باغ بهشت مناسب برای دکوراسیون کلاسیک و سنتی است. اگر از آیتم‌های کم و ساده‌ای برای لوازم منزلتان استفاده کرده‌اید، فرش ترنج تکمیل کننده آن است.

فرش مدرن درین سناباد کد 7615 دودی برجسته درجه1

فرش مدروز درین سناباد کد 7615 دودی برجسته درجه1

فرش مدرن سناباد درین کد 7613 – 8 رنگ برجسته درجه1

فرش خلوت خوبه یا شلوغ؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم بستگی به متراژ و سبک دکوراسیون خانه شما دارد. اگر فضای نسبتاً بزرگی در  پذیرایی خود دارید و از دکوراسیون کلاسیک استفاده کرده‌اید، بدون شک فرش ترنج یا باغ بهشت را انتخاب کنید. اما اگر قصد دارید فضای خانه خود را بزرگتر نشان دهید و سعی دارید از شلوغ شدن خانه خود جلوگیری کنید، فرش های مدرن طرح افشان مناسب شما است. فقط دقت داشته باشید در ادامه راهنمای انتخاب رنگ فرش را اشاره کرده‌ایم. حتما آن را مطالعه کنید و مد نظر خود قرار دهید.

بیشتر بخوانید: جدیدترین مدل فرش پذیرایی + 30 مدل شیک و لوکس

امسال چه رنگ فرشی مده؟

همیشه این دغدغه بین افراد بوده است که بهترین رنگ فرش چیست؟ اکثر افراد عقیده دارند که فرش‌هایی به رنگ خنثی برای دکوراسیون مناسب هستند و بهتر با سایر آیتم‌ها ست می‌شوند. به دلیل آن که قرار است مدت قابل توجهی را با وسایلی زندگی کنید. پس اگر حساسیت خاصی برای انتخاب آن‌ها خرج نکرده‌ باشید، ممکن است پس از مدتی احساس خستگی و انرژی منفی در خانه خود داشته باشید. بنابراین نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که در انتخاب وسایل خانه خود دقت بسیاری داشته باشید تا با گذشت زمان از انتخاب خود پشیمان نشوید. در ادامه ذکر کرده‌ایم که امسال چه رنگ فرشی مده؟ پس ما با همراه باشید.

رنگ کرم

اگر در دکوراسیون خود، آیتم‌های شلوغی دارید، رنگ کرم بهترین گزینه است. زیرا به خوبی با وسایل شما ست می‌شود و ظاهری شیک و گران قیمت به فضای شما منتقل می‌کند.

فرش کلاسیک فاخر ترمه 12رنگ کرم برجسته درجه1

فرش کلاسیک فاخر ترمه 12رنگ کرم برجسته درجه1

فرش کلاسیک تبریز کد 1090 کرم برجسته درجه1

فرش کلاسیک تبریز کد 1090 کرم برجسته درجه1رنگ طوسی

در سال 1402 رنگ طوسی، پرطرفدارترین رنگ فرش بوده است. اگر به دکوراسیون مدرن یا کلاسیک علاقه‌مند هستید، ما این رنگ فرش را به شما توصیه می‌کنیم. زیرا به دلیل آن که تناژ سرد دارد، آرامش را به فضای منزل شما منتقل می‌کند.

فرش مدرن آریانا کد 73638 رنگ طوسی برجسته درجه1

فرش مدرن آریانا کد 73638 رنگ طوسی برجسته درجه1

فرش کلاسیک درجه1 فاخر شمس سناباد

فرش کلاسیک درجه1 فاخر شمس سناباد

رنگ لاکی

از گذشته تاکنون فرش‌های لاکی محبوبیت ویژه‌ای بین افراد دارند، به گونه‌ای که هر زمان بپرسید امسال چه رنگ فرشی مده؟ در پاسخ باید گوییم فرش لاکی یا قرمز! این فرش‌ها حس شادابی و قدرت را به فضای شما منتقل می‌کنند. بنابراین اگر دکوراسیون  سنتی و قدیمی دارید حتما این رنگ فرش را مدنظر قرار دهید. 

فرش مدرن لاوین کد 285 – برجسته درجه1

فرش فانتزی سناباد آوانگارد هرمس سورمه ای لاکی برجسته درجه1

فرش فانتزی سناباد آوانگارد هرمس سورمه ای لاکی برجسته درجه1

رنگ آبی

فرش‌های آبی به خوبی با سایر اجزای منزل ست می‌شوند و آرامش و نشاط را به فضای شما منتقل می‌کنند. این رنگ فرش را جدیداً تازه عروس‌ها برای جهیزیه خود انتخاب می‌کنند.

شاید برایتان مفید باشد: جدیدترین فرش عروس؛ نکات خرید فرش جهیزیه

فرش کلاسیک رکسانا آبی برجسته درجه1

فرش کلاسیک نگین هلال کد 9508 – 8 رنگ آبی برجسته درجه1

جمع بندی

اگر تا انتهای مقاله همراه ما بوده باشید، با فرش‌هایی که از مد نمی‌افتند آشنا شدید و اهمیت انتخاب یک فرش خوب را به درستی درک کرده‌اید. همچنین متوجه شدید امسال چه رنگ فرشی مده تا بتوانید دکوراسیون زیبایی داشته باشید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *