فرش ماشینی بدون پرز چیست؟ بررسی قالی بدون پرز

آیا تا به حال اسم فرش ماشینی بدون پرز را شنیده‌اید؟ به نظر شما به چه فرش‌هایی، بدون پرز می‌گویند؟ در این مقاله از ایوان فرش قرار است به بررسی جامع فرش‌ های بدون پرز بپردازیم.

فرش بدون پرز چیست؟

فرش های بدون پرز، فرشی‌هایی هستند که از الیاف اکریلیک بافته شده‌اند و از حساسیت جلوگیری می‌کنند. چرا که اگر فرش پرز دار داشته باشید پس از مدتی متوجه حساسیت خود خواهید شد. بنابراین باید بدانید که که اگر فرشی با الیاف نامرغوب داشته باشید، ممکن است سبب تجمع باکتری‌ها و میکروب‌ها شود و منشا آلودگی خانه  شما باشد. ضمن اینکه ممکن است مبتلا به بیماری‌هایی از جمله: بیماری‌های تنفسی، پوستی،سوزش چشم و آبریزش بینی شوید. بنابراین باید در انتخاب جنس و کیفیت فرش خود دقت بسیاری کنید. البته این نکته را دقت کنید که اگر فرش جدیدی خریداری کرده‌اید، در مدت زمانی یک الی دو هفته طبیعی است که پرز‌های فرش را مشاهده کنید. بنابراین اگر میخواهید فرشی خریداری کنید که پرزدهی نداشته باشد، در برابر شستشو مقاوم باشد و حساسیت ایجاد نکند، بهترین انتخاب برای شما، فرش اکریلیک است.

فرش اکریلیک

فرش‌های اکریلیک در بین فرش‌های ماشینی جز بهترین فرش‌ها محسوب می شود. فرش اکریلیک دارای طول عمر بیشتر در اثر استفاده زیاد از آن‌ها دچار آبرفتگی نمی‌شوند و در اثر شست‌وشو یا در اثر قرار گرفتن در معرض نور خورشید تغییر رنگ نمی‌دهد و در برابر گرما مقاومت بالایی دارند.

فرش‌های اکریلیک دارای معایبی نیز هست که یکی از آنها پرزدهی می‌باشد که برای رفع این مشکل راه‌حلی نیز وجود دارد آن هم فناوری هیت ست می باشد .

ویژگی های فرش ماشینی بدون پرز (اکریلیک)

  • فرش های اکریلیکی دوام وماندگاری بالایی دارند.
  • این فرش‌ها دربرابر دما و حرارت مقاوم هستند.
  • نسبت به مواد شوینده وشست‌وشو مقاوم هستند و خراب نمی‌شوند.
  • بوی مواد شیمیایی و مصنوعی نمی دهند.
  • حساسیت زا نمی‌باشند.
  • براق و درخشان هستند.

خواندن مطلب بهترین فرش ماشینی برای شما مفید است.

فرش ماشینی بدون پرز از کجا بخرم؟

اگر قصد خرید فرش ماشینی بدون پرز را دارید که بدون پرز باشد، به شما پیشنهاد می‌کنیم مدل‌های متنوع این نوع فرش را در سایت ایوان فرش مشاهده کنید. فروشگاه ایوان فرش با بیش از 40 سال سابقه فعالیت در بازار فرش، جدیدترین فرش‌های موجود در بازار را با قیمتی مقرون به صرفه موجود دارد. همچنین یکی از مزیت‌های دیگر این فروشگاه آن است که اگر توان خرید نقدی فرش را ندارید، می‌توانید از اقساط 36 ماهه بدون پیش پرداخت استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر خرید اقساطی ایوان فرش کلیک کنید.

برخی از نمونه های فرش ماشینی بدون پرز را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

فرش فانتزی لیانا کد 4146 برجسته درجه1فرش فانتزی لیانا کد 4146 برجسته درجه1

فرش فانتزی نئوکلاسیک دنیا مدل B1015

فرش فانتزی نئوکلاسیک دنیا مدل B1015

فرش کلاسیک سوماک شمس طلاکوب فیلی طلایی برجسته درجه1

فرش کلاسیک سوماک شمس طلاکوب فیلی طلایی برجسته درجه1

فرش کلاسیک پارمیس کد 3307 طوسی برجسته درجه1

فرش کلاسیک پارمیس کد 3307 طوسی برجسته درجه1 جمع بندی

با خواندن این مقاله با فرش‌ ماشینی بدون پرز آشنا شدید و دانستید خرید فرش با کیفیت و خوب چقدر اهمیت دارد. همچنین به طور کامل با ویژگی قالی بدون پرز یا فرش اکریلیک آشنا شدید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *